Feste indette in Lanzarote

Lanzarote

Lanzarote

Da una parte di e destinazioni più visitate di Canarie, Lanzarote hà stabilimenti belli sviluppati è attrazioni chì contribuiscenu à esse cunsideratu cum'è una grande destinazione per quelli chì anu presu un budget, famiglie è ghjovani assunscendini a so prima vacanza indipenente luntanu da mamma è papà. Ma, luntanu da i lochi più grandi è più affucati, e cità tradizionali di Lanzarote sò andati in largheghje invatiche, è cusì li facenu una vera attrazione per quiddi chì anu vulsutu una pausa pacifica in una bella isula.

Arrieta

Stu picculu villaghju di pescatori hè situatu nantu à a costa nord-est di l'isula è hè un locu perfettu per appena torna indietro è apprezzà a pace è a tranquillità. Ci hè una baia sabbiosa per bronzate, è quandu avete bisognu di rinfrescassi pudete ghjustu scappate in l'acque chiara per un nuotatu, tuffu o tuffonu. Ci sò parechji ristoranti di frutti di mare qui, ma a sferenza hè l'unica sistemazione eco-amicheva chì si trova à soli una dieci minuti a piedi fora di u paesu. A pensione Finca de Arrieta hà una filosofia di preservà u paisaghju è l'ambiente di Lanzarote, cusì trà una scelta di alloggi privati ​​o cumuni in iurtti o loggi, truverete una piscina riscaldata di soli, un 'negoziu onestu' per e dispusizioni chì avete bisognu è una varietà di alimenti è vini tipichi di tutti, cù una vista di e muntagne da un latu è u mare da l'altra. Bliss!

Yaiza

Questu paesu chì cunfighja u Parcu Naziunale di Timanfaya hè statu uplettu per u dughju "Spettaculu di più bellu in Spagna". Mettenu quì Gente di 300 qui è quissa significa chì da un punto di vista turisticu, ci hè pochju da fà chì, se cercate una fuga pacifica hè perfetta. Per i ghjorni fora, pudete visità a costa chì si trova à solu una decina di minuti in auto, o per qualcosa veramente unicu, dirigiti in profondità in Timanfaya è visiti u El Diablo Restaurant chì utilizza u calore da u vulcano per cucinà u vostru pasto. Da quì, si ottiene viste panoramiche di u parcu stessa è pò godere di u paisaghju da dà in quantu in u ristorante circulariu cume manghjà.

Orzola

Situatu à a punta più settentrionale di l'isula, u paesu beneficia di alcune di e più belle spiagge di sabbia bianca chì sò u cuntrastu da u sabbiu vulcanicu di grey di a costa meridionale, ma forse più impurtante, si tratta di alcune di e più tranquille spiagge. E acque poco profonde sò chjaru cristalline è a cità hè tranquilla, ma ancu di più l'isola di La Graciosa chì hè solu à venti minuti in battelli di distanza. Questa micca isula ùn hà automobili, nè strade, è solu poche centinaia di abitanti, chì li facenu unu di i posti più silenziosi di Canarie. Tour di l'isula ponu esse prisentati in Jeeppi di 4 × 4, è l'alloghju si pò truvà in u portu di Caleta de Sebo s'è decidite chì vulete rimanà una notte. Assicuratevi chì sì site quì dopu u tramonto, si ricorda di guardà in vista, a mancanza di luce è di inquinamentu quì faci stà un mirà veru.

Avete soggiornatu in qualche lochi à l'antica o tranquillità di Lanzarote chì vi avverresti? Ci piacerebbe ascoltà i vostri suggerimenti, ciascuna sentitevi liberu di invialli cun qualsiasi foto è assicuremu ch'elli sò addizionati à a nostra guida è a galleria di foto!