Informazioni Locali di Chicago

    Quelli chì anu i genitori Irlandesi - o quelli chì semplicemente gode di una scusa per un ghjinochju-up - avè da pensà à partiri per a parata di u ghjornu di 50th St Patrick in Chicago. A parata di u 12th di marzu vedrà bande di marcia, carri è centinaia di cittadini vestiti di verde chì sò ghjunti à gode di a ghjurnata annuale di a famiglia. A parata comincia da Balbo è Columbus à meziornu, procedendu versu u nordu per Columbus Drive per a fontana di Buckingham. Unu di l'aspetti più straordinarii di a celebrazione di Chicago di u ghjornu di San Patriziu hè a tradizione di tende u verde di u Fiume Chicago. In 1962, un idraulice di a cità avendu tinto u spechju di veru ispiratu u capu travagliu Stephen Bailey per trasformà u fiume verde in u ghjornu di u St Patrick. A acqua verde, i marciatori verdi è per a birra avventuru è ancu verde! Ma per vedi veramente Chicago in tutte e so glorie verdi, fate una passeggiata in cità dopu u scuru è vede centinaia di edi inundati di luce verde, cumprenu l'edificiu di Hancock è a Torre Sears. Ancu se certi si dumandà quantu à a scala di e celebrazioni di Chicago, a cità hà un riccu patrimoniu irlandese. Da cresce solu una poche centinaia di immigranti in 1830s, Chicago hè cresce finu à diventà a quarta cità irlandese di più di 1860. Ma in l'ultimi anni 50, u ghjornu di u St Patrick hè diventatu assai più di una solu festa di l'Irlanda, cù persone di tutte e culture chì intrunenu in a festa. Pudarete micca esse in Irlanda, o ancu essa Irlandese, ma imbricà un gran surridu è tene u to Guinness alta, perchè l'irlandesi di ognunu in questu ghjornu.

    Autonoleggio vicinu à Chicago

    parchet Park Autonoleggio (8mi), Bedford Park Autonoleggio (11mi), Evanston Autonoleggio (11mi), Skokie Autonoleggio (12mi), Brookfield Autonoleggio (12mi), Franklin Park Autonoleggio (13mi)

    U nostru scopu hè di truvà vi i prezzi più bassi pussibuli di Chicago Car Rental. Solu bè trattà cù i principali impianti di autonoleggio di Chicago, in modo da pudè esse sicuru chì vivremu à a nostra sorte, paghera menu, ottenere più.